از ۲ میلیون تومان
از ۲۰ روز کاری
شرکت ها و موسسات خدماتی مانند مراکز درمانی، پرستاری در منزل، خدمات نظافت، سرویسهای لوله کشی، الکتریکی و از این دست
اپلیکیشن خدماتی اندروید و iOS، کسبوکارهای ارائه کننده سرویس و خدمات را همیشه و در همه جا در دسترس مخطبان قرار میدهد. پس با طراحی اپلیکیشنهای خدماتی، حتی یک لحظه هم از بازار رقابت دور نباشید.
اگرصاحب کسب و کار خدماتی مانند شرکتهای نظافتی، پرستاری و درمانی، سرویسهای تعمیراتی و از این دست هستید؛ اپلیکیشن های موبایل خدماتی، آسانترین و سریعترین روش دسترسی مخاطبان به شما را ایجاد میکنند.
اپلیکیشنهای موبایل خدماتی، همانند سایر خدمات طراحی اپلیکیشن، میتوانند به صورت همگام با سایت یا بدون آن فعالیت کنند. طراحی هوشمند سیستم مدیریت راحیل، امکان مدیریت یکپارچه همه بخشهای اپلیکیشن را فراهم میآورد.
برخی از امکانات معمول طراحی شده برای پنل مدیریتی اپلیکیشن اندروید و آی او اس خدماتی را در لیست زیر میبینید.
⦿ امکان ایجاد و مدیریت دستهبندی خدمات
⦿ ایجاد و ثبت اطلاعات کامل هر سرویس از جمله دسته خدمات، قیمت، زمان، توضیحات، تصاویر، ویدیو و از این دست در بخش مدیریت خدمات
⦿ مشاهده درخواستها و تغییر وضعیت آنها از ثبت شده تا تکمیل شده
⦿ امکان مشاهده درخواستها و فیلتر کردن آنها بر اساس نام مشتری، نام سرویس، زمان، نام سرویسکار و ... از بخش مدیریت درخواستها
⦿ مدیریت تراکنشهای مالی از بخش مدیریت سفارشات
⦿ امکان چاپ فاکتور با سربرگ به صورت خودکار
⦿ امکان تعریف بخشهای دلخواه برای فاکتور در سیستم
⦿ امکان افزودن سیستم مدیریت تخفیفات به شکلهای متنوع، برای مثال سیستم تخفیفات بر اساس میزان تراکنش، تخفیف همگانی، کد تخفیف و از این دست
⦿ قابلیت اتصال به پنل پیامکی
⦿ نمایش آمار بازدید از وب سایت، اپلیکیشن، تعداد کاربران و اعضا، تعداد خدمات در مراحل پردازش و ... در نگاه کلی
برخی از امکاناتی که برای کاربران و مشتریان یک اپلیکیشن خدماتی وجود دارد، در لیست زیر گنجانده شده است.
⦿ بررسی اعتبار کاربر با پیامک احراز هویت یا ورود به سامانه
⦿ مشاهده اطلاعات صاحب سرویس یا سرویس کار
⦿ نمایش اسلایدر در صفحه اول یا صفحات پروموشن (وابسته به طرح گرافیکی اپلیکیشن موبایل)
⦿ راهنمای استفاده در نخستین ورود کاربر
⦿ مشاهده لیست و دستهبندی خدمات
⦿ امکان جستجوی پایه و پیشرفته در خدمات
⦿ امکان فیلتر کردن سرویسها و خدمات بر اساس مشخصههای آنها
⦿ مشاهده اطلاعات کاربری در پروفایل و امکان ویرایش آنها
⦿ امکان افزودن چندین آدرس
⦿ نحوه اختصاصی درخواست سرویس یا خدمات
⦿ امکان اتصال به درگاههای بانکی و پرداخت آنلاین
⦿ امکان شارژ حساب یا کیف پول کاربری
⦿ مشاهده سوابق درخواستها برای هر کاربر
⦿مشاهده سوابق تراکنشها برای هر کاربر
⦿ امکان ثبت دیدگاه برای هر سرویس (این درصورتی است که مدیر اجازه ثبت نظرات را برای محصولی غیر فعال نکرده باشد.)
⦿ قابلیت ثبت و ارسال آدرس نقشهای به صاحب سرویس یا سرویس کار
⦿ دریافت اطلاع رسانی یا نوتیفیکیشنهای اپلیکیشن در صورت فعال سازی
⦿ امکان برقراری تماس با صاحب سرویس (اگر سیاست صاحب اپلیکیشن بر این اساس باشد، این امکان فعال میشود.)
اگر ایدهی شما برای پیاده سازی اپلیکیشن خدماتی بر پایه برقراری ارتباط میان سرویسکاران مختلف و کاربران باشد، سطح دسترسی مجزایی برای سرویسکاران در پنل مدیریت و اپلیکیشن در نظر گرفته میشود. جزئیات امکانات سرویسکاران وابسته به طرح شما تعیین میشود.