R A H I L C O
طراحی و بهینه سازی سئو وب سایت اختصاصی نشونی

وبسایت و اپلیکیشن نشونی به منظور رفاه حال ایرانیان و فارسی زبانان مقیم کانادا خصوصا تورنتو ساخته شد. طراحی و بهینه سازی وب سایت اختصاصی نشونی، که با ایجاد یک پلتفرم ساده، کاربر پسند و موثر تلاش کرده تا با هزینه ای بسیار ناچیز در مقایسه با روش های تبلیغی سنتی و حتی امروزی، به بیزینس ها چه فروشگاهی، کارگاهی و خانگی کمک کند که معرفی و پیدا شوند، توسط راحیل انجام گرفت.

پنل مدیریت کاملا اختصاصی وب سایت نشونی یکی از دلایل انتخاب راحیل توسط مشتریان است. به نحوی که متناسب با عملکرد این وب سایت، سامانه‌های مدیریت ویژه‌ای تولید شده و به شکل یک‌پارچه به مرور زمان گسترش پیدا کردند. وجود سیستم‌های مانیتورینگ آمار بازدید لحظه‌ای و کلی، میزان مصرف پهنای باند و ... از ویژگی‌های منحصر به فرد پنل مدیریت راحیل برای سایت نشونی است.

وب سایت اختصاصی و اپلیکیشن‌های نشونی، به عنوان مرجع کسب‌وکارهای ایرانیان کانادا عمل کرده و علاوه بر آن مخاطبان می‌توانند آگهی‌های نیازمندی، فروش وسایل کارکرده یا فروش و اجاره ملک خود را در این وب سایت ثبت کرده یا آگهی‌های مورد نیاز خود را مشاهده کنند.

طراحی اپلیکیشن‌های نشونی در پلت‌فرم‌های اندرویید و iOS نیز به صورت هماهنگ با وب‌سایت عمل کرده و همه‌آنها از پنل مدیریت واکنش‌گرای سایت راحیل به شکلی یک‌پارچه مدیریت می‌شوند.

نام مشتری :

شرکت Caspian Multi Media Marketing Inc

تاریخ اجرای پروژه :

۰۵ دی ۱۳۹۶

آدرس وب سایت :

neshooni.ca

خدمات ارائه شده :

ثبت دامنه و ارائه فضای میزبانی وب، طراحی اختصاصی و بهینه سازی سئو سایت، کنترل پنل مدیریت جامع و شخصی سازی شده، ارائه خدمات پشتیبانی راحیل

اشتراک گذاری در: