R A H I L C O
سامانه اختصاصی فروش آنلاین بلیط هواپیما

طراحی و بهینه سازی سئو سایت اختصاصی پایا 24، سامانه اختصاصی فروش آنلاین بلیط هواپیما توسط شرکت راحیل اجرا و پیاده سازی شده است. وب سایت پایا24 برای رزرو و خرید آنلاین بلیط چارتر و سیستمی هواپیما به شکل رسپانسیو طراحی شده، به شکلی که هنگام استفاده از آن در حالت نمایش موبایل همانند یک اپلیکیشن موبایل بوده و به راحتی امکان خرید بلیط فراهم می شود.

تحلیل و آنالیز فضای کاری به همراه نوع خدمات سامانه فروش بلیط، طراحی قالب گرافیکی اختصاصی سایت، گنجاندن بخش دسته‌بندی و معرفی نامحدود خدمات و مقالات در پنل مدیریت سایت راحیل، آموزش نحوه کار و مدیریت وب سایت برای موفقیت در برنامه‌های تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ،طراحی فیلترهای مختلف برای کاربر و اجرای آنها توسط جاوا به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند خرید بلیط، امکان جستجو بر اساس فیلترهای مختلف مانند نوع بلیط یا شرکت هواپیمایی، رعایت اصول سئو در طراحی این سایت و بارگذاری نهایی بعد از تست اولیه از گام‌های طراحی وب سایت راحیل برای این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

پنل مدیریت سامانه اختصاصی فروش اینترنتی بلیط هواپیما توسط راحیل و به شکلی کاملا یکتا در ایران طراحی شده است. همه فعالیت‌های کاربران، سفارشات، پرداخت‌ها، بازگشت وجه، افزودن بلیط، تعریف کاربر، تعریف بلیط و ... به سادگی از این پنل مدیریت یکپارچه که در موبایل هم به صورت رسپانسیو عمل می‌کند، قابل کنترل است.

نام مشتری :

گروه صنعتی پایا

تاریخ اجرای پروژه :

۳۰ شهریور ۱۳۹۶

آدرس وب سایت :

خدمات ارائه شده :

اشتراک گذاری در: